Problematika fetare është një ndër subjektet më të reja në gazetarinë shqiptare të postdiktaturës. Në pamje të parë ky realitet të bën të mendosh se gazetaria do ta kishte subjektin e fesë në vëmëndje për shkak se përbën së pari një gjë të re për konsumatorin e vet dhë së dyti edhe interes njerëzor e publik. Por asnjëra nga këto pritje nuk është reflektuar më agzetarinë shqiptare.
Media në Shqipëri është një sektor tregu që po njeh një zhvillim të madh, megjithëse specifikat për media të ndryshme. Eshtë një treg që po perjeton ekspansion por edhe krizë njëhkosisht, financime të mëdha por edhe të pakontrolluara, konkurencë të fortë por edhe shkelje të rregullave të tregut.
Gazeta Standard u krijuar në dhjetorin e vitit 2005 dhe brenda një periudhe të shkurtër ajo u rreshtua në pesë gazetat me tirazhin më të madh në vend. Falë një politike të qartë editoriale si dhe një reklame ekspansive për gazetën, ajo shumë shpejt arriti të gjente segmentin e saj të tregut.