Gazeta Standard u krijuar në dhjetorin e vitit 2005 dhe brenda një periudhe të shkurtër ajo u rreshtua në pesë gazetat me tirazhin më të madh në vend. Falë një politike të qartë editoriale si dhe një reklame ekspansive për gazetën, ajo shumë shpejt arriti të gjente segmentin e saj të tregut.
Media në Shqipëri është një sektor tregu që po njeh një zhvillim të madh, megjithëse specifikat për media të ndryshme. Eshtë një treg që po perjeton ekspansion por edhe krizë njëhkosisht, financime të mëdha por edhe të pakontrolluara, konkurencë të fortë por edhe shkelje të rregullave të tregut.
Problematika fetare është një ndër subjektet më të reja në gazetarinë shqiptare të postdiktaturës. Në pamje të parë ky realitet të bën të mendosh se gazetaria do ta kishte subjektin e fesë në vëmëndje për shkak se përbën së pari një gjë të re për konsumatorin e vet dhë së dyti edhe interes njerëzor e publik. Por asnjëra nga këto pritje nuk është reflektuar më agzetarinë shqiptare.
Raporti i përgaditur nga “watch dog” në përbërje të Qendrës për Transparencë dhe Informim të Lirë përfshin kontrollin e deklarimeve të pasurisë dhe konfliktit të interesit për zyrtarët e sistemit të drejtësisë, konkretisht gjyqtarëve në të gjitha shkallët e gjyqësorit dhe prokurorëve. Po ashtu përfshin investigimin mbi pasuritë e këtyre zyrtarëve dhe konfliktin e interesit si dhe ka matur indikatorë të tjerë jashtë deklaratës së pasurisë për të përshkruar perceptime shtesë lidhur me situatën ligjore të zyrtarëve të mësipërm.
Perceptimi I korrupsionit në Shqipëri është ende mjaft I lartë. Pothuajse nuk ka shumë vështirësi për të gjetur qindra raste të korruptimit të zyrtarëve të niveleve të ndryshme. Korruptimi është direkt me para në dorë, korruptim nëpërmjet propozimit të ligjeve, korruptim në tendera, prania e konfliktit të interesit etj.
Parimi i ndarjes dhe balancimit të pushteteve, nuk duhet kuptuar që çdo pushtet është i mbyllur dhe i pakontrolluar nga askush. Respektimi i këtij parimi, sipas qëllimit të kushtetutbërësit, garantohet vetëm nëpërmjet sistemit të kontrollit dhe ekuilibrit. Për këtë qëllim, ky parim mund të kuptohet saktësisht vetëm nëse formulimi kushtetues lexohet në tërësinë e tij, nga ku evidentohet qartë, jo vetëm ndarja e tre pushteteve, por edhe balancimi i tyre. Është